TrainHet verzorgt maatwerk incompany trainingen in Deventer en elders in Overijssel.
● Voor wie zijn TrainHet trainingen geschikt?
Medewerkers in de non-profit & profit sector en ZZP-ers (MKB, hotellerie, adviesbedrijven, winkels en zorginstellingen) in Deventer en de rest van Overijssel, die telefonisch en/of persoonlijk contact hebben met klanten.
● Trainingsaanbod van TrainHet:
- training “Verbeterde communicatie”
- training “Versterkte klantenbinding”
- training "Employer branding"
- training “Netwerken en zakelijke omgangsvormen”
- training “Lastige situaties onder controle”
- training "Klantgerichter verkopen"
Daarnaast biedt TrainHet ook maatwerk trainingen aan, die geheel aansluiten op uw specifieke organisatievraagstukken, behoeftes en wensen. Meer weten? Neem contact op.
● Trainingsduur:
Dit varieert van drie-uurs-sessies, een dag tot twee dagen, aaneengesloten of in dagdelen opgedeeld. Verder is het mogelijk om terugkomdagen of “coaching on the job” dagen in te plannen.
● Mijn aanpak:
Mijn trainingen worden op maat samengesteld en kunnen desgewenst in-company gegeven worden. Het uitgangspunt is altijd uw organisatorische vraagstukken en de persoonlijke leerbehoeften van de deelnemers. Mijn trainingen staan bekend om een ontspannen sfeer en veel afwisseling in werkvormen, terwijl de inspanningen er wel op gericht zijn de gestelde doelen te bereiken. Via een interactieve aanpak inspireer ik mijn deelnemers en help ze te ontdekken hoe ze meer uit zichzelf kunnen halen en voor hun organisatie meer waarde kunnen toevoegen.
● Werkvormen:
Vanuit uw praktijksituatie behandelen we theoretische modellen. Verder voeren we discussies, doen we diverse oefeningen, analyseren we filmsituaties en spelen we op maat geschreven rollenspellen.
●Borging in de praktijk:
Trainen om het trainen is geen goede insteek. Daarom plan ik ná een training altijd een terugkomdag om de geleerde vaardigheden en kennis actueel te houden en het nieuwe gedrag te evalueren. Op deze manier kunnen we samen zorgdragen voor borging in de werksituatie. Het is ook mogelijk om “coaching on the job” af te spreken; dan train ik direct op de werkvloer. Ook besluit ik vaak om samen met de klant ambassadeurs van het programma te benoemen. Zo blijven de resultaten van - en de afspraken voortgekomen uit - de trainingen intern op de agenda staan.