Herkent u deze situatie?
Twee medewerkers hebben een gesprek over hun leidinggevende. Er wordt veel geklaagd; over de grote werkdruk bijvoorbeeld. Onderhuids zit er spanning in de relatie en dat komt hun werkplezier niet ten goede. Dat uit zich zelfs in het feit dat klanten als lastig ervaren worden.
Hoe zorgt u ervoor dat de onderlinge communicatie verbetert?
Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers weer blij zijn met een klant?
Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers hun werk weer stralend kunnen doen?
Het verbeteren van de communicatie is één van de vaardigheden die we gaan trainen tijdens:
Training “Verbeterde Communicatie”
Met deze training krijgt u inzicht in uw eigen communicatiegewoontes en hoe u op anderen overkomt en u krijgt handvatten hoe u effectiever, klantgerichter kunt communiceren. Het gevolg: meer werkplezier, minder stress, professioneler functioneren en het besef dat u waarde toevoegt voor uw organisatie.
Na afloop van de training “Verbeterde Communicatie” weet en kunt u:
● actief luisteren, samenvatten & doorvragen
● feedback geven & ontvangen
● houding, uitstraling & gedrag en het effect op de klant
● omgaan met weerstanden en lastige situaties
● telefoonetiquette
● verbale & non-verbale communicatie
● waarom gaat het zo vaak mis in de communicatie?
Van weten & kunnen, naar willen & doen.
Tijdens de trainingen sturen we op kennisoverdracht (weten) en oefenen we met nieuw aangeleerde vaardigheden (kunnen). Maar dan zijn we er nog niet! Weten en kunnen is mooi, maar willen en doen is beter. Ons handelsmerk zijn de terugkomdagen. Zo kunnen we vinger aan de pols houden of het geleerde ook daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. Borging dus.
Informatie aanvragen over de training Verbeterde Communicatie